Lokalt engagemang som gör skillnad
Många kunder lyfter fram den personliga kontakten och det lokala engagemanget som kännetecknar Lerum Energi. Sponsring, kampanjer och miljöinsatser upplevs som viktiga värdeskapare – tecken på att bolaget både bidrar till och bryr sig om det lokala samhället.
“Som ansvarig för företagets kommunikation och NKI känns det otroligt roligt att se det här resultatet. Vi arbetar varje dag för att nå ut med relevant information, skapa dialog och göra det enkelt för våra kunder att förstå vad som händer på elmarknaden. Att vi får så höga betyg och klättrar i rankinglistorna visar att kunderna uppskattar det vi gör — att vi är närvarande, engagerade och att vår lokala förankring gör skillnad på riktigt. Det här resultatet gör mig både stolt och tacksam,”
säger Jenny Nordlund, marknadschef på Lerum Energi.

MVG i årets mätning. Anders Zetterman, VD för Lerum Energi, tillsammans med TMJ Group AB samt Jenny Nordlund, marknadschef på Lerum Energi.