Sill, sill i dill, och ett elavtal till
I samarbete med Tempo Stenkullen och det lokala
föreningslivet bjuder vi våra
elhandelskunder på midsommarsillen.
Som lokalt energibolag har vi ett ansvar för att bidra
till ett hållbart samhälle. För oss handlar det lika
mycket om klimatet, som vår
lokala miljö och alla vi som bor här. Den här kampanjen är en del av vårt arbete för ett levande
lokalsamhälle och ett rikt och aktivt föreningsliv. För varje uthämtad sillburk
får föreningarna ett
välkommet tillskott i kassan.
Så går det till
De första 300 elhandelskunderna som anmäler sitt intresse får ett digitalt värdebevis via e-post. Värdebeviset visar du upp vid utlämningen för att hämta ut en fin presentpåse med tre sillburkar.
Nu har alla sillburkar simmat iväg!
Vi önskar er alla en Glad midsommar!